Christmas time is not fare away

Idag så har man varit hela dagen på Kimmey skola^^ Var riktigt roligt :P Fick gå runt med en lapp som de stog besökare på xD Sen byte jag och Kimmey julklappar, de var riktigt underbara julklappar jag fick av henne (A) Älskar dig allra mest <3<3<3<3 Sen när vi var i matsalen så sa mattanterna till mig att jag gick inte där och fick inte äta xD Så vi fick förklara för dom att jag var besökare :P haha Sen efter skolan så drog vi hem till någon och var barnvakter åt två riktigt söta småbarn ^^ Den minsta titta på mig som om jag var en utomjording xD haha Bye bye

Kommentarer
Postat av: TOMTEN! :o

hahaha, det var riktigt roligt :)

FY för mattanter säger jag bara, de går på allt och alla.. -.-'



HAHAHAHA; utomjording? XD

De skulle jag ville se :P



& julklapparna jag fick av dig, var fööör söta,

Älskar dig(L)

2009-12-23 @ 11:45:27
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0