Happy Times

Idag har man varit hemma hela dagen och bara tagit de lungt ^^
Drog in till skövde förstås och hämta min lillebror :P medans mamma och jag sat och vänta så börja vi fäktas med 2 pennor xD hur tråkigt får man ha? XD haha
Sen så har vi klät granen också förstås :) De är ju dags för de ^^ hehe

Och imorn blir de att åka till älskligen hela dagen <3
känner mig lite elak att hon är tvugen att gå från sin pappa till stationen för att möta upp mig :O
Men jag får vell värma henne sen ^^
Kommer bli en underbar och mysig dag <3
För jag älskar henne (A) <3

Bye bye nu ska jag sova :P

Kommentarer
Postat av: nisse nr.7054

haha, tyck synd om mig bara gör det :o

Fast nu slapp jag ju gå! :P

Tur det (a)



Mysig helg (a)

älskar dig(L)

2009-12-23 @ 11:47:21
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0