The Price Of A Mile!

Ja idag har de varit en ganska jobbig dag xD
Börjar med att man försover sig och måste snabbt klä på sig, och de blev inte ens rätt kläder xD 2 Points 4 me :D
Sen säger morsan att vi har inga CIGG O_O Så har gått hela dagen i skolan och varit extremt röksugen(Y)
Och på de så hade jag två prov idag, ett matte prov som jag vetefan hur de gick på, och ett eng nationella. Som jag faktiskt tycker att de gick ganska bra på :)
Så nu sitter jag här hemma och dricker lite kaffe och dunkar lite Sabaton =3 Och funderar på att kanske rita lite ^^ Aja de märker vi :P

Igår så var man och hälsa på hos bby också =3 De var helt underbart, myspys <3 Vi kolla på Sweeney Todd och hade de almänt mysigt ^^ Denna vecka kunde inte sluta bättre :) <3333
För jag älskar min Kimmey :D <3

Bye Bye everyone =)

Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

ihi <3

älskar dig(L)

2009-12-14 @ 20:10:43
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0