Death Before Dishonor


Bussen idag var försenad som vanligt. Han som körde visste fan inte ens vilken buss han körde. Han fråga mig (bara för jag var den första som gick på) Vilken buss det var och vart den skulle. Så det var precis så jag kom med min buss.
Skolan idag var full av retards, vart man en kolla så var det fullt av dom O_O Skit läskigt asså.
Sen drog jag tidigare från skolan bara för att jag fick sån jävla huvudvärk. Hade bara lust att spy rakt ut, så nu sitter jag hemma med feber.
Så väntar jag på mat och se hur resten av dagen slutar xP

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch! Hoppas jag inte har smittat dig med min sjuka nu bara.. >:

Saknar dig bby<3

Puss.

2009-09-22 @ 18:09:55
URL: http://randigastrumpor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0