Pain

Sitter och lyssnar på Three Day Grace - Pain, och känner mig mislyckad.
Känns som jag har förstört hela denna dagen, känns som det är mitt fel att folk mår dåligt.
Börja dagen med att skäma ut mig själv inför Bbys familj. Spilde ut vatten över en flanesduk, sen glömer jag bby mobil nästan och hennes plånbok. Känns som jag har förstört hela den här dagen. Känner mig så jävla patetisk.
Det känns som jag inte duger till något alls.
Soc var hemma hos mamma igår och prata. Jag var ju där för ett tag sen och sen har ju allt löst sig så vi har inte behövt åka till dom. Men dom tror oss inte. Och trodde dom inte på mamma igår så kan det vara risk för att dom kommer och hämtar mig. sen har ju min lillebror blivit tvungen att börja på Stöpenskolan. Och jag vet att allt kommer bara gå åt helvete då. Känns som allt är mitt fel. Känns som jag är bara ivägen och förstör för alla andra när jag mår dåligt.
Jag vill inte må dåligt, jag vill bara att allt ska bli bra. Orkar inte må dåligt, jag VILL INTE må dåligt. Jag står itne ut att må dåligt längre. Förstör börjar jag må bättre och allt löser sig, men sen kommer alltid något ivägen och gör så jag mår dåligt igen. Jag orkar itne det.Vem är jag enns? JAg vet inte det, och det känns förjävligt. Varför finns jag ens? Vad är meningen med mitt liv ens?
JAg vet inte, och tror inte någon vet det ens. För om jag itne vet det, vem vet det då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling.. Jag finns här... Fast vi bråkar. Vi måste sluta. Jag vill inte. Du vill inte, ingen vill. Men ändå bråkar vi..

Förlåt för att jag är den jag är. Förlåt för att jag förstör allt.

Det ska vara du och jag nu<3

BARA du och jag<3

Alltid, mina nya vänner, är dina vänner. Du ska se att om du söker så kommer du hitta nya vänner. Jag har hittat en.. <3

Du kommer också att hitta, bara du söker inom dig<3

Älskar dig<3

2009-09-13 @ 19:26:30
URL: http://randigastrumpor.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: du är söt älskling inte jag, men du MÅSTE lära dig att uppdatera din blogg, detta är ju tråkigt xD<3

2009-09-22 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0